Ledige stillinger

Vi søger løbende medarbejdere til vores butikker i København, Odense, Aarhus og CPH Lufthavn. Se ledige stillinger nedenfor.

CPH AIRPORT 

Deltidsstilling i CPH Airport


Om jobbet

Perch’s Thehandel i lufthavnen søger en engageret og serviceminded deltidsmedarbejder. Arbejdstiden er fordelt i tidsrummet 06-22 alle dage, inklusive weekender og helligdage.


Dine primære opgaver vil inkludere:

  • Salg og rådgivning om vores theer til kunder fra hele verden.
  • Sørge for at butikken altid fremstår indbydende 
  • Sikre en høj standard for kundeservice og være butikkens ansigt udadtil
  • Arbejde effektivt i et omskifteligt miljø, hvor der vil være både travle og stille perioder

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring fra detailhandel, er udadvendt og kundeopsøgende 
  • Naturlig interesse for produktkendskab 
  • Er fleksibel med arbejdstider og kan arbejde både tidlige morgener, sene aftener, weekender og helligdage
  • Kan arbejde selvstændigt 

Vi tilbyder:

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads i CPH Lufthavn
  • Gode kollegaer
  • Stor viden om the og Perch’s historie

 

Hvis du kan se dig selv i denne rolle, så send din ansøgning og CV til [email protected]

CPH AIRPORT 

Fuldtidsstilling i CPH Airport

Er du en struktureret og ansvarsbevidst person med erfaring inden for detailhandel og administration? Brænder du for kundeservice og har sans for detaljen? Så er du måske den, vi leder efter til en spændende fuldtidsstilling hos A.C. Perchs Thehandel i CPH Lufthavn.

Om jobbet

Vi søger en engageret medarbejder, der sammen med den daglige leder skal være med til at drive og udvikle vores butik i lufthavnen. Arbejdstiden ligger gennemsnitligt på 37 timer om ugen fordelt i tidsrummet kl. 06-22 alle dage, inklusive weekender og helligdage.


Dine primære opgaver vil inkludere:

  • Varetage administrative opgaver som vagtplanlægning, lagerstyring og generel butik administration
  • Sørge for at butikken altid fremstår indbydende og æstetisk tiltalende
  • Bidrage til et godt overblik og struktur i dagligdagen
  • Sikre en høj standard for kundeservice og være butikkens ansigt udadtil
  • Arbejde effektivt i et omskifteligt miljø, hvor der vil være både travle og stille perioder
  • Assistere med butiksdrift og -udvikling i tæt samarbejde med den daglige leder

 

Vi forventer, at du:

  • Kan arbejde i minimum 3 år og gerne længere
  • Har erfaring fra detailhandel, er udadvendt og kundeopsøgende 
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for butikkens daglige drift
  • Har en god æstetisk sans og øje for detaljer
  • Er dygtig til mindre administrative opgaver og har erfaring med vagtplanlægning
  • Naturlig interesse for produktkendskab 
  • Er fleksibel med arbejdstider og kan arbejde både tidlige morgener, sene aftener, weekender og helligdage

 

Vi tilbyder: 

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads i CPH Lufthavn
  • Gode kollegaer og et stærkt fællesskab
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Mulighed for at præge butikkens udvikling

 

Hvis du kan se dig selv i denne rolle, så send din ansøgning og CV til [email protected]

Vi ser frem til at høre fra dig!

KØBENHAVN TEAROOM

A.C. Perch’s Tea Room i København søger deltidsmedarbejder fra 1. august.

Tjener/salgsekspedient: 20 timer ugentligt i tidsrummet 8:00-18:00. Hver anden lørdag i tidsrummet 8:30 -17:30

Vi leder efter:

  • En erfaren og ansvarsfuld person
  • En der er interesseret i at arbejde med et historisk brand og formidle viden videre
  • En der kan holde hovedet koldt i travle situationer
  • En der kan lide at have meget kundekontakt og er i besiddelse af et højt serviceniveau

 

Vi tilbyder:

  • Søde og venlige kollegaer
  • Et hyggeligt arbejdsmiljø
  • Stor viden om the og Perch’s historie

 

Send din ansøgning til Anna Emilie Oldenskov via email til [email protected]